x

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Jeśli będziesz kontynuować, zakładamy, że wyrażasz zgodę na otrzymywanie wszystkich plików cookie na wszystkich stronach internetowych. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się o ustawieniach plików cookie

Obsługa klienta

Poniżej znajdują się trzy najczęściej zadawane pytania - oraz odpowiedzi.

Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, możesz zwrócić się do nas za pośrednictwem formularza umieszczonego na naszej stronie.

  1. Właśnie kupiłem produkt, ale jest teraz napisane, że jest zamówiony/wyprzedany?

    Gdy tylko dokonasz zakupu, nasz system automatycznie usunie produkty z zapasów. Dzieje się tak aby zarezerwować produkt (produkty) dla Ciebie. Jeżeli zapasy przed twoim zakupem wynosiły 1, to ilość towaru po zakupie spadnie do 0, przez co bedzię napisane, że jest wyprzedany. Ale nie martw się, dotyczy to tylko przyszłych zakupów. Twój zakup zazwyczaj zostanie od razu do Ciebie wysłany (jeżeli został zamówiony przed 15.00 w dni robocze).

  2. Jak mogę dopasować opaskę na nadgarstek?

    W przypadku większości zegarków z metalową bransoletą, wysyłamy narzędzie do zmiany rozmiaru zegarka bezpłatnie jako dodatkową usługę. Kiedy dodasz zegarek do koszyka, narzędzie do zegarka zostanie automatycznie dodane i będzie można go użyć:
    https://www.zegarkowygigant.pl/watch-sizing-tool-for-metal-band-watches

  3. Nie podoba mi się zegarek i chcę go zwrócić - jak to zrobić?

    Radzimy sprawdzić swoje prawo odstąpienia od umowy w naszym regulaminie. Jednocześnie należy jednak zaznaczyć, że zaleca się, aby wszystkie zwroty były wysyłane z funkcją śledzenia, ale na własne ryzyko można wysłać paczkę bez śledzenia. Na odwrocie kartki, która znajduje się w przesyłce, znajduje się formularz zwrotu. Jeżeli go nie masz, zalecamy zarejestrowanie zwrotu lub wymiany, wypełniając formularz na dole tej strony. Ułatwi nam to obsługę Twojej sprawy.

  • Ważne!
    W przypadku reklamacji które nie zostały uznane, naliczana jest kwota w wysokości €35, pokrywająca koszty wysyłki oraz opłaty administracyjne. Brak uznania roszczenia następuje wówczas, kiedy uszkodzenie zegarka powstało z winy użytkownika. W takim przypadku reklamacja nie zostanie uznana. Aby zapoznać się z polityką gwarancyjną różnych marek kliknij tutaj.

* wymagane pola

  Ładuję...