x

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Jeśli będziesz kontynuować, zakładamy, że wyrażasz zgodę na otrzymywanie wszystkich plików cookie na wszystkich stronach internetowych. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się o ustawieniach plików cookie

Gwarancja - ZegarkowyGigant.pl

Na tej stronie możesz zobaczyć, co musisz zrobić, jeżeli chcesz skorzystać z gwarancji.

Posiadasz dwuletnią gwarancję, licząc od dnia otrzymania przedmiotu (ów). Oznacza to, że jako klient możesz zażądać naprawy produktu, wymiany lub zwrotu pieniędzy w zależności od konkretnej sytuacji. Obowiązuje to tylko wtedy, gdy skarga jest uzasadniona. Uzasadnioną skargą jest sytuacja, gdy usterka produktu nie jest spowodowana niewłaściwym obchodzeniem się z produktem, szkodliwym zachowaniem lub normalnym zużyciem. Tutaj możesz przeczytać więcej o gwarancji.


Kiedy skarga jest uzasadniona?

Przykładem niewłaściwego obchodzenia się z zegarkiem może być uszkodzenie zegarka przez wodę, kiedy korona została zdjęta i zegarek miał kontakt z wodą. Skarga nie będzie uzasadniona, mimo tego, że zegarek zwykle jest wodoodporny.

Przykładem zużycia jest pęknięcie skórzanego paska na przykład po osiemnastu miesiącach. To nie jest uzasadniona skarga. Jeśli skórzany pasek zepsuje się po kilku dniach użytkowania, będzie to zwykle uzasadnioną skargą, o ile jest to wada producenta.

Obowiązuje ogólna zasada w przypadku zegarków że wady wewnętrzne – zwykle mechanizm w zegarku – stanowi uzasadnioną skargę, jeżeli wada nie wystąpiła z powodu wyżej wymienionej okoliczności. Wady zewnętrzne zwykle nie są uzasadnionymi skargami, chyba że wystąpiły w ciągu kilku dni po otrzymaniu przedmiotu.


Jeśli chcesz złożyć skargę

Jeżeli chcesz złożyć skargę, zawsze kontaktuj się z naszym działem obsługi klienta przed wysłaniem produktu do nas.

Nie mamy zatrudnionego własnego zegarmistrza. Dlatego często wysyłamy przedmiot do producenta, jego oficjalnych partnerów lub niezależnych zegarmistrzów. Gwarantuje to, że Twoja gwarancja zostanie rozpatrzona tak szybko, jak to możliwe, przez osoby posiadające potrzebne umiejętności.

Zawsze możesz skontaktować się z naszą obsługą klienta tutaj:

Jeśli kontaktowałeś się już z naszą obsługą klienta i kazano Ci złożyć skargę, można to zrobić tutaj.

Jeżeli skarga nie jest uzasadniona, zostaniesz poproszony o uiszczenie opłaty administracyjnej (40 euro), która pokryje koszty wysyłki i opłaty z centrum serwisowego.
  Ładuję...