Ładuję...

Otrzymałem moje zamówienie, ale chciałbym je zwrócić lub wymienić. Co mam zrobić?
Proszę odnieść się do naszego regulaminu w ramach anulowania/wymiany.

Czy jest jakaś gwarancja na zegarki?
Wszystkie zegarki są sprzedawane z oficjalną gwarancją producenta lub gwarancją ważną przez co najmniej 2 lata. Niektórzy producenci oferują przedłużoną gwarancję, ale masz pewną co najmniej 2-letnią gwarancję na swój zegarek. Możesz przeczytać więcej na temat gwarancji tutaj.

Czy firma jest autoryzowanym dystrybutorem?
Tak, jesteśmy autoryzowanym i oficjalnym dystrybutorem wszystkich marek, które znajdziesz w naszym sklepie.

Czy wszystkie zegarki są dostarczane z odpowiednią dokumentacją i akcesoriami?
Zegarki są wysyłane w oryginalnych pudełkach i opakowaniach, a także z wszelkimi towarzyszącymi akcesoriami i dokumentacją. Tak jak w sklepach tradycjonalnych.

Czy wszystkie zegarki są oryginalne?
Tak, sprzedajemy tylko oryginalne zegarki dostarczane bezpośrednio od producentów.

Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia - co się stało i co powinienem zrobić?
Wysyłamy potwierdzenie zamówienia automatycznie. Jeśli go nie otrzymałeś, prawdopodobnie przyczyną jest to, że nasze potwierdzenie zamówienia nie jest w stanie przejść filtru na poczcie lub mógł wystąpić błąd podczas wpisywania adresu e-mail. Jeżeli po kilku minutach nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia, możesz skontaktować się z nami tutaj a my niezwłocznie prześlemy ci potwierdzenie zamówienia Ważne! - Jeżeli używasz Hotmail, Live.dk, Yahoo lub Gmail, czasami nasze potwierdzenia zamówień trafiają do folderu ze spamem. Dlatego przed skontaktowaniem się z nami sprawdź folder ze spamem.

Przed chwilą zamówiłem produkt, ale teraz jest napisane, że jest on zaległy/wyprzedany?
Po złożeniu zamówienia nasz system automatycznie aktualizuje i usuwa towar z magazynu. Robimy to, aby mieć pewność, że zegarek zostanie zarezerwowany dla Twojego zamówienia. Jeżeli stan magazynowy Twojego przedmiotu wynosił 1 w momencie zakupu, stan magazynowy zmieni się na 0, a zatem przedmiot zostanie pokazany jako wyprzedany. Nie należy się martwić, gdyż ten stan zapasów dotyczy tylko przyszłych zamówień, a nie twojego. Jeżeli produkt został zakupiony przed godziną 15:00 w dzień roboczy, w większości przypadków wyślemy go w tym samym dniu.

Czy cena zawiera podatek VAT?
Wszystkie ceny zawierają podatek VAT. Dlatego cena, którą widzisz, jest ceną, którą zapłacisz.

Co mam zrobić, jeśli zegarek się zepsuje?
Wszystkie zegarki objęte oficjalnym okresem gwarancyjnym można wysłać do naprawy (najpierw musisz wypełnić formularz online tutaj). Należy pamiętać, że gwarancja obejmuje wyłącznie wady produkcyjne i wadliwe materiały.

Oznacza to, że gwarancja nie obejmuje:
- szkód spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem.
- szkód, które nie są spowodowane przez wadliwe materiały lub wady produkcyjne.
- uszkodzeń zegarka przez wilgoć, nie oznaczonego jako „wodoodporny” (minimum 10 atm / 100 metrów).
- zegarków z uszkodzonymi lub zużytymi numerami seryjnymi.
- gdy oryginalne certyfikaty/dokumentacja nie jest załączona.
- uszkodzenia powierzchni bransoletki, szkła, paska lub etui.

Gwarancja nie obejmuje baterii, bransoletki, paska, korony, kryształów i innych ozdób, chyba że zostaniemy poinformowani o uszkodzeniach natychmiast po otrzymaniu przedmiotu. Możesz przeczytać więcej o gwarancji tutaj.

Stamtąd, zegarek zostanie wysłany do producenta w celu kontroli i ewentualnej naprawy/wymiany. Aby zapoznać się z czasami rozpatrywania roszczeń, zobacz tutaj .

Zegarek mi nie pasuje i chciałbym go zwrócić.
Proszę odnieść się do odwołania w naszym regulaminie . Ważne! Musisz wypełnić formularz zwrotu / wymiany znajdujący się na odwrocie naszej faktury lub zarejestrować sprawę za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego zanim wyślesz nam zegarek.

Jak są przesyłane paczki?
Wszystkie nasze produkty są wysyłane za pomocą UPS albo DPD. Twoje zamówienie jest powiązane z numerem śledzenia, dzięki któremu możesz łatwo śledzić paczkę online. Paczka jest dostarczana bezpośrednio do Twojego domu przez UPS. Tutaj możesz śledzić swoją paczkę UPS.com i tutaj dla: DPD, wpisz swój numer śledzenia w polu po lewej stronie.

Czy wysyłacie paczki do innych krajów poza «Polską»
Wysyłamy do Wielkiej Brytanii, a także do Austrii, Belgii, Kanady, Chorwacji, Cypr, Czech, Estonii, Francji, Finlandii, Niemiec, Grecji, Grenlandii, Węgrów, Irlandii, Włoch, Łotwy, Litwy, Malty, Monako, Holandii, Polski, Portugalii, Słowacji, Słowenii, Hiszpanii, Szwajcarii, Stanów Zjednoczoneych i Wielkiej Brytanii z naszego innego sklepu Watchia.com

Czy macie wszystkie zegarki w magazynie?
Wszystkie zegarki, które można zamówić w naszym sklepie internetowym mamy na magazynie, i będzie można sprawdzić stan zapasów na stronie produktu, gdzie podany jest również czas dostawy (zwykle 1-5 dni roboczych).

Jakie metody płatności oferujecie?
Akceptujemy płatności za pomocą Visa, Mastercard, a także poprzez Paypal (który również przyjmuje wiele rodzajów kart).

Szukam zegarka, którego chyba nie macie
Jeżeli szukasz konkretnego modelu, którego nie możesz znaleźć na naszej stronie internetowej, wyślij nam zapytanie za pośrednictwem naszego formularzu kontaktowego. Zwykle jesteśmy wstanie zdobyć większość modeli od marek które sprzedajemy, o ile nie zostały wycofane.

Czy mogę zamówić przez telefon?
Niestety, ale można zamawiać wyłącznie w trybie online za pośrednictwem naszej strony.

Kupujecie lub sprzedajecie używane zegarki?
Nie sprzedajemy ani nie kupujemy używanych zegarków.

Jak szybko wysyłacie paczki?
Oczekiwany czas dostawy można zobaczyć na każdej stronie produktu. Jeśli zamówisz przed godziną 15:00 w dzień roboczy, zwykle wysyłamy zegarek tego samego dnia. Jeśli zamówisz po godzinie 15:00, zegarek zostanie wysłany następnego dnia (od poniedziałku do piątku).

Chcemy używać cookies

Używamy plików cookie analizy ruchu, aby określić, które strony są używane. Pomaga nam to analizować dane o ruchu na stronach i ulepszać naszą stronę w celu dostosowania jej do potrzeb klienta. Ogólnie rzecz biorąc, pliki cookie pomagają nam zapewnić Ci lepszą stronę internetową. Przeczytaj więcej w Prywatność

Produkt został dodany do koszyka!